1 Mayıs 2013 Çarşamba

GOOMASS HAKKINDAKİ İDDİALAR DOĞRU MU?

Goomass eğitim kitindeki anlatılanları birebir uyguladım.Ne yalan söyleyim inanın başlangıç olarak bu kadar kazanacağımı tahmin etmiyordum.

Haftada 2-3 günde bir satışım oluyor.Goomass hayatımı değiştirdi.Kendimi beceriksiz ve işe yaramaz hissediyordum.Goomass ile internetten para kazanmaya başlayınca kendime güven geldi.Artık bende para kazanabiliyorum.

Başka yöntemlerle vakit kaybetmeye gerek yok.İnternetten para kazanmak isteyenlere tavsiye ediyorum ve kesin para kazanırsınız diyorum buna emin olun...bunu ilk satış yaptığınızda ve kazandığınız paraların banka hesabına yattığınızda daha iyi anlıyacak ve bana hak vereceksiniz.Ben kendimden biliyorum.
Benim ilk kazancımı görmek için buraya tıklayın

Goomass eğitim kitini hazırlayanlara ve bizlere ulaştıranlara sonsuz teşekkürler ediyorum.

3 yorum:

  1. bu goomass satış ortaklığı işinde zarar yani büyük borçlar yok dimi yani bu işi yapazsak satamazsak bizmi zarara uğrucaz.Bu konu bi güvensizliğim varda. yani bu işde borça giremiyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goomass satış ortaklığının güzel tarafı bu işte...Hiçbir risk sözkonusu değil.Herhengi bir sermaye koymuyoruz.Sadece Goomass eğitim kitine verdiğimiz 98 tl dışında bir kaybımız yok.Zaten goomass a verdiğin parayıda 2-3satıştan amorti edersin.

      Satış yaparsan komisyon yani para kazanırsın.Satış yapamazsan sadece para kazanamazsın.başka bir zararın olmaz.

      Ürün satarken alıcıyı ve satıcıyı görmezsin bile...

      Sil
  2. goomass hakkında verdiğiniz bilgiler için size çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil