25 Nisan 2013 Perşembe

Goomass ile para kazanan var mı?


Merhaba arkadaşlar, Goomass ile nasıl para kazandığımı anlatayım.

Goomass eğitim kitinde özel bir kod var. Bu kod sayesinde başkalarına ait olan bir ürünü kendi web sitemde satmaya çalıştım. Ve sistem tuttu. Ne zaman uyansam xticaret hesabıma bakıyorum ve yeni satışlar görebiliyorum.

Bu kodu ben hiçbiryerde görmemiştim. Yabancı sitelerde bile görmemiştim. Neden görmedim biliyor musunuz? Çünkü bu kodu Goomass ekibi kendileri geliştirmiş. Yani herhangi birisine ait olan bir ürünü istediğin sayfanda satabiliyorsun. İlla o ürünün resmi web sayfasına yönlendirmek zorunda değilsin vatandaşı.

Yukarıdaki bahsettiğim kısım size biraz karmaşık gelebilir. Ama siz de bu sistemleri öğrendikçe anlayacaksınız ki o kadar da karışık değil bu sistemler. Tabi ilk başta zor gibi görünür.

Hiç bisiklete binmeyen birsine bisiklet sürmek zor gibi gelir. Ama sizde biliyorsunuz ki yürümekten bile kolay bir eylemdir:)

Ben Goomass'ı bu ve bunlar gibi birçok tüyo bilgileri bizlere derleyip toparladıkları için seviyorum. Goomass'ı ben yaklaşık bir sene önce almıştım. Aldığımdan beri birçok güncelleme yaptılar. Ne zaman istersem o zaman giriyorum sisteme ve bilgime bilgi katıyorum..
Goomass ile para kazanan var mı? Buna tek kelime ile evet diyorum
Aşağıda ortalam 1 haftalık Goomass ile kazandığım kazanç ekranımı görüyorsunuz.

goomass ile para kazanmak

Yaklaşık 600 TL
Unutmayın! Bilgi Güçtür!
Goomass'ı satın almak için aşağıdaki özel linke tıklayınız.

6 yorum:

  1. Goomass hakkında şüphelerim vardı sizin yorumlarınızdan sonra goomass hakkındaki sorularıma cavap aldım artık gönül rahatlığıyla alabilirim

    YanıtlaSil
  2. bunun yarısını kazansam bile bana yeter :)

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar benim goomass ile kazandığım kazanç makbuzlarımı incelemek için bloğumu ziyaret edin.Mutlaka bekliyorum>>http://goomassegitimsetiindir.blogspot.com/p/goomass-kazanc-kantlarm.html

    YanıtlaSil
  4. goomass seti kullanarak satış ortaklığından para kazanmamak neredeyse imkansız . sizde bunu cok güzel özetlemişsiniz. ellerinize sağlık hocam.

    YanıtlaSil
  5. Bende aldım bu eğitim kitini.okuyorum.yolun başındayım daha.okudukça bilgi sahibi oluyoruz bakalım neler olacak.yalnız emek ve düşünerek yaratıcılık istiyor.merak ettiğim burdaki yazılar 2-3 sene öncesi.günümüzde de bu satışlar devam ediyormu?2015 de yani?

    YanıtlaSil