23 Nisan 2013 Salı

Goomass Eğitim Kiti Analizimi Okumadan Almayın!


Goomass Eğitim Kiti ile Kazanılan Paranın Vergisi Oluyor mu?

Evet arkadaşlar Goomass yorumları'mı ve incelemelerimi sizlerle paylaşmaya devam ediyorum. Öncelikle Goomass eğitim kiti,bakanlıktan onaylı bir üründür. Yani Goomass eğitim kitini satın almanızda hiçbir sıkıntı yaşamazsınız. Yani adamlar baya profosyonel. İşlerini temiz yapıyorlar..

Peki sizin kazanacağınız paraların vergileri ne olacak? Bu durumu şöyle açıklamaya çalışayım.

Goomass eğitim kiti içinceki bir çok modül programla size para kazanma yollarını öğretiyor. Goomassın öğrettiği teknik satış ortaklığı ile para kazanma tekniği.. Yani başkalarının ürünlerini ihtiyaç sahiplerine satacaksınız. Ve bu satılanlardan komisyon kazanacaksınız.

>> Goomass indir

Şimdi sistem şu şekilde işliyor.Ürün sahiplarinin ürünlerini kaydedebileceği özel siteler oluyor. Örneğin bunlardan bir tanesi xticaret'tir. Bugün itibariyle 50 binden fazla üyesi vardır bu sitenin. Yani 50 binden fazla satış ortağı var bu sitenin. İşte ürün sahipleri bu gibi sitelere ürünlerini ekliyorlar.

Bu siteler oluşan satıştan gelen parayı şu şekilde paylaştırıyor. Önce site kendi giderlerine göre belli bir miktarını kesiyor. Sonra bu para ikiye bölünüyor. Daha sonra da size düşen paydan sizin adınıza devlete vergi ödüyor. Ben vergi mükellefi olmadığım için benim adıma stopaj kesintisi denilen gider pusulası düzenleniyor. İşte size bir tanesini göstereyim.



Herşey Güven İçinde

Gördüğünüz gibi paranızı kazanıyorsunuz ama herhangi bir sıkıntı yaşamıyorsunuz. Vergi işlerinizle bile sistemler ilgileniyor. Siz sadece banka hesabınıza yatan paranızı alıyorsunuz..

Şimdilik bu kadar Goomass eğitim kiti almaya karar verirsen resmi sitesi >> www.goomass.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder